زمان جاري : سه شنبه 18 اردیبهشت 1403 - 11:05 بعد از ظهر
نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم


ارسال پاسخ
تعداد بازديد 11
نويسنده پيام
mostafafalahi آفلاين

ارسال‌ها : 2
عضويت: 10 /2 /1392
مورینیو:”دقیقه به دقیقه و گل به گل تا آخر بازی جلو میرویم .”

ژوزه مورینیو پیش از دیدار برگشت مقابل دوتموند در لیگ قهرمانان اروپا ، در کنفرانس خبری شرکت کرد . او گفت در این بازی دقیقه به دقیقه و گل به گل تا آخر تلاش خواهند کرد .

مورینیو در مورد روحیه خوانیتویی و تاثیرش در بازی فرداشب گفت:”در مورد خوانیتو شما همه چیز را میدانید و دیگر نیاز نیست برایتان تکرار کنم . این‌ها همه چیز‌هایی‌ تاریخی‌ هستند که باید به آنها احترام گذاشته شود و من بسیار به آن احترام می‌‌گذارم. توازنی در بازی فردا وجود ندارد و یک عدم توازن بزرگ وجود دارد. می‌‌دانیم که بازی با نتیجه ۴ بر ۱ شروع می‌‌شود و وقتی‌ شما اینگونه شروع می‌‌کنید سخت است که درصد صعود و شانس خود را برای برد محاسبه کنید.”

مربی پرتغالی رئال مادرید در مورد عدم حضورش در ویدیوی دعوت بازیکنان از هواداران گفت:”بهترین تشویق برای بالا بردن روحیه، به دست آوردن نتیجه‌ای متفاوت از آنچه در دورتمند گرفتیم است. مردم از جایگاه‌های دیگر شاید فکر کنند که با ویدئو باعث افزایش روحیه می‌‌شوند اما من مربی‌ هستم و دلیلم برای افزایش روحیه مردم، نتیجه بازی‌ است.”

مورینیو در مورد ترکیب اصلی تیم گفت:”در دورتمند واضح بود که با چه ترکیبی‌ به میدان می‌‌رویم اما موقعیت دی ماریا آن را تغییر داد. با وجود او ترکیبی‌ که همه می‌‌دانستند به زمین می‌‌رفت. فردا قضیه فرق می‌‌کند. ما با بازیکنانی بازی خواهیم کرد که با هم بازی نکرده اند و سیستمی‌ که معمولا با آن بازی نمی‌کنیم. حال رونالدو خوب است، آربلوا و مارسلو همچنان مصدوم هستند و بقیهٔ تیم نیز آماده هستند.”

او در مورد شایعات گفته اش به کلوپ در مورد جدایی از رئال گفت:”شرم آور هست که مردم روزنامه ها را میخوانند اما تکذیب کلوپ را نمیخوانند . من در مورد آینده ام چیزی به او نگفتم . آینده من به این چیز ها بستگی ندارد .”

مورینیو در مورد احتمال جانشینی آنچلوتی در مادرید گفت:”این را از باشگاه و آنچلوتی بپرسید . من فقط به یکی از مهمترین بازی های این ده سال رئال مادرید که قرار است در سنتیاگو برنابئو برگزار شود فکر میکنم . ما در بازی رفت شبیه بازی های دوستانه بازی کردیم .”

و در آخر مورینیو در مورد مربیگری در باشگاه رئال مادرید گفت:” من فکر میکنم در همه باشگاه ها ، همه آنها ، موفقیت برای همه است و شکست برای مربی . این موضوع در همه جای دنیا رخ میدهد و شکست ها و پیروزی ها مربی را هدف قرار میدهد . من آرام هستم چون این موضوع را میدانم . رکورد 100 امتیازی شدن در لیگ و همچنین عدم صعود احتمالی به فینال اروپا در ذهنم مانده است . مربیان بزرگی هستند که اصلا لیگ قهرمانان را نبرده اند اما دو بار قهرمان این جام شده ام . من برای سومین قهرمانی میجنگم .”

سه شنبه 10 اردیبهشت 1392 - 23:20
نقل قول اين ارسال در پاسخ گزارش اين ارسال به يک مدير
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :


تماس با ما | مورینیو:”دقیقه به دقیقه و گل به گل تا آخر بازی جلو میرویم .” | بازگشت به بالا | تمامي حقوق مادي و معنوي اين انجمن متعلق به گروه پي سي پاور مي باشد و هرگونه کپي برداري شرعا و قانونا حرام است